想讀HKUE,但高登話是黑店。

2017101716:10
咁多年讀書都冇得自己揀,今次我希望可以自己選擇自己鍾意讀書模式,想有一個大翻身,讀得到又讀得好。

自己做資料搜集,最終覺得HKUE都幾好,都幾適合我。

所以我就同媽咪商量下以後幾年應該點樣安排。

媽咪上網見到好多HKUE負面文章,寫HKUE黑店HKUE呃人,媽咪就阻止我報名入學了。

當我好灰心時,又好巧合地媽咪見返自己的舊朋友,她是HKUE的老師。

老師好有心和好有耐性,同媽咪講解我現在升學?情形,乜模式適合可以令我更加事半功倍。

將來可以輕鬆D搵一份適合自己工作。

我本身對酒店管理及旅遊款待業好有興趣。

但係如果讀IVE我又覺得好似冇乜前途。

今次這位老師真係可以解答到問題,而且佢仲可以話俾我知去澳洲體驗一下,見識多令自己進步,放眼看世界。

她講好多真實例子比我同媽咪聽。例如畢業之後有學生已經變成評酒員、酒店經理,還有自己開小餐廳做老闆。

當然她說最重要的是,學生一定要俾心機要有Heart完成所有功課,考試合格,返學有八成出席率,唔好貪心搵快錢,專心完成幾年的課程。

至於HKUE是否黑店,她就這樣分析比我們知。

在這10幾年學校收了幾多學生,有幾多完成大學可以去到澳洲交流團,亦都講得好清楚學費及入學要求。

之後媽咪同我都上去HKUE兩間校舍參觀,了解真實情況。

最後我都報?名入學了。