"見到HKUE伏"我就想講我之前的經歷。

2017101715:30
我係HKUE酒店學系畢業生。

當初選擇HKUE係因為我想去外國讀書,但屋企人又擔心我自己一個係外國,結果搵到HKUE。

佢地係係香港讀既外國課程,而完成課程後證書係由澳洲當地既院校頒發的,結果真係超出預期既好。

仲記得初初入學既情況,D老師真係好helpful,又friendly,最緊要係學到野。

我最怕好似以前中學咁要死背書,但HKUE既課程不但靈活性高,最緊要係可以將課堂學到既知識應用番出黎。

加上一路讀書,一路做實習,所以我讀完書就好快搵到酒店既工作,而且仲做得幾好。

所以我覺得HKUE真係幫左我好多,有時我放假都會約埋D同學仔同老師去食飯架。